Επιστροφές Προϊόντων

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιστρέφονται βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, με το σύνολο των εξαρτημάτων τους, των εντύπων που τα συνοδεύουν και της συσκευασίας τους σε άριστη κατάσταση, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Για την αποφυγή της ταλαιπωρίας των πελατών, είναι καλό να ελέγχεται προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας η κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Όλοι οι πελάτες υποχρεούνται να ειδοποιήσουν την εταιρεία σε περίπτωση αισθητικών ελαττωμάτων στην συσκευασία τους κατά την ώρα της παράδοσης και να μην τα παραλάβουν από την μεταφορική .Σε περίπτωση παραλαβής προιόντων από τον πελάτη με εμφανή ελαττώματα στην συσκευασία δεν μπορεί να γίνει επιστροφή των προιόντων. Η εταιρία μας δε ευθύνεται σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει το προϊόν σε αρίστη κατάσταση και εκ των υστέρων το προϊόν χτυπηθεί κατά την διαδικασία μεταφοράς του στο τελικό σημείο τοποθέτησης του.
Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η e-Glou για την αποστολή των προϊόντων σε αυτόν καθώς και το κόστος της επιστροφής τους.

Οι πελάτες της e-Glou θα πρέπει να κοινοποιούν εγγράφως ή με fax την επιθυμία τους για επιστροφή των προϊόντων που αγόρασαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα αναφέροντας ημερομηνία, αριθμό παραστατικού αγοράς και την επιθυμία της επιστροφής εντός της ημέρας και θα επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά με τον πελάτη για την έγκριση επιστροφής από την e-Glou (τηλ 23820 28572 )
Οι πελάτες της e-Glou έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν τα προϊόντα που αγόρασαν και να ζητήσουν την αντικατάσταση τους σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της e-Glouπαραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγέλθηκαν, σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα του και υπό την προϋπόθεση ότι δεν προβλέπεται διαφορετικά από την εγγύηση του προϊόντος.

Οι πελάτες της e-Glou έχουν το δικαίωμα της επιστροφής των προϊόντων που αγόρασαν με χρέωση της Εταιρείας σε όσες περιπτώσεις η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία τότε το e-Glou δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και την πλήρη συσκευασία του.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που ο πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του και αφετέρου με τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που η e-Glou θα παραλάβει τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την e-Glou , η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται, στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της εταιρείας.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η e-Glou έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της έναντι του πελάτη Όλα τα διατιθέμενα από την e-Glou προϊόντα φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται σχεδόν πάντοτε από γραπτές οδηγίες χρήσης. Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια 2 χρόνια από την ημερομηνία της αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφόσον υπάρχει η απόδειξη αγοράς συσκευής, δεν έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής και δεν εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή.

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back» στον browser σας και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2382028572 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας.

Μετά την παραλαβή του προϊόντος, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του, καλέστε μας ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, για να μας ενημερώσετε ότι επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε μαζί μας και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

Επίσης, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη(κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη.
Σημειώνεται ότι για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος απαραίτητη είναι η συμπλήρωση της σχετικής φόρμας που μπορείτε να ζητήσετε από το τμήμα πωλήσεων ή και να βρείτε παρακάτω το υπόδειγμα

Υπαναχώρηση

Αγαπητέ πελάτη,
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει, έχετε τη δυνατότητα να μας το παραδώσετε ή να το αποστείλετε, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του. Η εντός 14 ημερολογιακών ημερών αποστολή της δήλωσης υπαναχώρησης ή η αποστολή των προϊόντων, θα θεωρείται αρκετή για την εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος .
Η έγγραφη δήλωση υπαναχώρησης αποστέλλεται στα ακόλουθα στοιχεία με συστημένη επιστολή στην Διεύθυνση: Χατζηδημητρίου 71, Γιαννιτσά, ΤΚ:58100 ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@e-glou.gr
Ή μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με την e-Glou στη γραμμή επικοινωνίας.”Τα προϊόντα επιστρέφονται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη παράδοσή τους με έξοδα του πελάτη (ή με μεταφορέα της επιλογής του πελάτη). Αφού παραλάβουμε τα προϊόντα, θα τα ελέγξουμε και, χωρίς αδικαιολόγητη ή υπαίτια καθυστέρηση θα σας επιστρέψουμε το συνολικό τίμημα της πώλησης (αφαιρουμένων τυχόν εξόδων επιστροφής ή απομείωσης αξίας προϊόντων) και πάντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή τους, με τον ίδιο τρόπο που καταβάλατε τα χρήματα, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά. Παρακαλούμε κρατήστε την απόδειξη αποστολής της δήλωσης και των εμπορευμάτων.
Προϊόν που επιστρέφεται με μεταφορέα της επιλογής του πελάτη , επιστρέφεται με κίνδυνο του πελάτη. Ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και με τυχόν απομείωση της αξίας του προϊόντος για την διαπίστωση της οποίας η e-Glou ρητώς επιφυλάσσεται μέχρι την παραλαβή από αυτή του επιστρεφόμενου εμπορεύματος. Εφόσον παραληφθεί το προϊόν και ελεγχθεί για τυχόν απομείωση της αξίας αυτού, θα επιστρέφεται στον πελάτη κάθε χρηματική υποχρέωση προς αυτόν με τον τρόπο με τον οποίο αυτή η καταβολή διενεργήθηκε από τον πελάτη, εκτός εάν άλλως συμφωνηθεί με αυτόν. Η υποχρέωση επιστροφής χρημάτων θα εκπληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή του προϊόντος.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

– Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση (π.χ. κλιματιστικά), η θέση σε λειτουργία (π.χ. ψυγεία, πλυντήρια ρούχων/πιάτων), η καταχώριση (registration) του προϊόντος (π.χ. smartphones), η τοποθέτηση συστατικών μερών (π.χ. μελάνια, toner κ.λπ.) πάνω στο προϊόν.
– Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή.
– Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα είναι φορείς ήχου ή εικόνας ή εικόνας και ήχου ή λογισμικού και έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους.
– Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. ξυριστικές/αποτριχωτικές μηχανές, ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες, μαγειρικά σκεύη κ.λπ.).
– Στις περιπτώσεις προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχομένου πάνω σε υλικό μέσο, εφόσον η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
– Στις περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών, μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, καθόσον ο καταναλωτής έχει αναγνωρίσει ήδη κατά την παραγγελία, ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης εφόσον η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως.

Με εκτίμηση,
e-Glou

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Αγαπητή
e-Glou

Σας γνωστοποιώ, ότι υπαναχωρώ από τη σύμβαση εξ’ αποστάσεως με:

αριθμό παραγγελίας:

ημερομηνίας:

Τα προιόντα της ανωτέρω παραγγελίας μου τα παρέλαβα στις:

Αποστολέας

Όνομα:

Επώνυμο:

Διεύθυνση:

Ταχυδρομ. κώδικας:

Τόπος:

Υπογραφή: